בצער רב מודיעים על פטירתו רס"ן דוד שקורי ז"ל בוגר מחזור צ״א בגמנסיה, ששירת בחיל ההנדסה הקרבית, בקרב בצפון רצועת עזה , תהיי נשמתו עדן ,יהי זכרו ברוך ,פברואר 2024 תשפ"ד

קהילת הגמנסיה העברית אבלה על נפילתו של רס״ן דוד שקורי ז״ל שנהרג בקרבות בצפון רצועת עזה.
אנו משתתפים באבלה הכבד של המשפחה.
דוד היה בוגר מחזור צ״א וסמג״ד גדוד 601 בהנדסה הקרבית.

רס"ן שקורי ששירת בחיל ההנדסה הקרבית, נפל בקרב בצפון רצועת עזה והניח אחריו אישה ותינוקת בת כשנה וחצי • חברו ספד לו: "איש שקט וצנוע. שום דבר לא הוגן, זה כואב" • ראש עיריית רחובות ספד: "מפקד ולוחם גיבור, העיר כולה מתאבלת. מחבקים את המשפחה היקרה ושולחים לה תנחומים מעומק הלב"

 
שהמשפחה תנוחם מן השמיים, שלא תדעו עוד צער ,ברוך דיין האמת
 
כותבה דגנית המחנכת של רס״ן דוד שקורי ז״ל
*דוד יקר שלי!*
הבחור הכי שקט בעולם, עם החיוך הכי מקסים בעולם, ועם הכי הרבה חברים בעולם, מעולם לא צעקת מעולם לא התחצפת היית התלמיד הכי מנומס ומקסים, את הלימודים אהבת פחות, אבל מתי שהוא ביב' משהו קרה, ההכנה לצה"ל, משהו בשפת הגוף השתנה, הזדקפת, אמרת אני הולך רק לשירות משמעותי, התגייסת לצה"ל להנדסה, היית מורעל, התחייבת לחייל, התלמיד השקט נעים ההליכות המקסים שהיית הפך להיות לוחם, גיבור, קצין מוערך, צלחת את "צוק איתן" דאגתי לך, אמא גבריאלה דאגה לעדכן אותי בהכל, כל דרגה שקיבלת אמא גבי שלחה לי תמונה, נו אמרתי לה את רואה, ואת דאגת.
בגרת, התקדמת הפכת לגבר שקול נעים אחראי, מעורר התפעלות, כל שנה באזכרה של עמית הגעת באדיקות.
מצאת את דפנה אהבת חייך ולפני שנה נולדה לך בת יפיפיה, לפני חודשים כתבתי לך, התרגשת להיות אבא התרגשת לעבור לבית שלך במזכרת בתיה, ועכשיו הכל נעצר.
אני מסרבת להאמין, אתה סמג"ד בגדוד ההנדסה לרגע לא דאגתי, הרי אתה שקול בוגר אחראי.
עוד בוגר ללוח ההנצחה שלנו, עוד משפחה מרוסקת, עוד ילדה שתגדל ללא אבא.
ועכשיו כיתה יב'/4 מחזור צ"א איבדה עוד בוגר.
הגדרות כלליות כניסה למערכת